sobota 7. ledna 2012

K věci: Pro Božice na You Tube

Upozornil mě jeden můj známý, že jeho malý syn je nadšen z božické traktoriády. Prý to zhlédl na You Tube! Tatínek jen tak kroužil kolem, ale k monitoru počítače ho přitáhl hlas, který vycházel z reproduktorů. Ten hlas přece znám! Zaposlouchal se a podíval se na reportáž, která tak zaujala jeho synka A ejhle! Bylo to jasné. Hlas byl můj a kdesi v dáli bylo vidět i mou maličkost na komentátorském stanovišti při vyhlašování výsledků.

"Máte vysokou sledovanost," dodal k tomu ještě můj známý. Ani jsem to nevěděl, dosud jsem toto nesledoval. A tak jsem dnes ráno zasedl k noťasu, najel na You Tube zadal do vyhledávání "fotbalnevrkla", neboť pod touto hlavičkou můj syn Pavel zmíněná videa vytváří, a "zabrouzdal" jsem v zobrazeném přehledu.
Nejdříve jsem vyhledal onu traktoriádu - najdete ji pod názvem Traktor Cup 2010 (3.4.2010) - a 7.1.2012 mělo toto video 43 180 zhlédnutí! Pro zajímavost jsem ještě vyhledal rok 2009. Tam jsme božickou traktoriádu uvedli pod původním názvem Klondajk Cup 2009. Počet zhlédnutí: 547! Vidíte sami ten nepoměr. A tak jsme udělali malou změnu: původní název jsme dnes (7.1.2012) nahradili názvem Traktor Cup Božice 2009. Uvidíme, co to se zhlédnutím udělá. Může to být docela zajímavá mediální sonda.
Je velká škoda, že se 5. ročník božického Traktor Cupu 2011 nekonal. Jak vidno, měla tato akce velký ohlas i široko daleko od Božic a ukázala nejen zajímavé souboje malých a velkých starších traktorů, ale také nádhernou scenérii božické Kolonie! A toho si já cením dvojnásob. Nikde jinde nežijí bývalé české kolonie tak zajímavým životem.
A jen tak pro zajímavost. Víte, které video z našeho webu je druhé nejsledovanější? Gregoriánský chorál v Božicích 2009. Zhlédlo ho 11 418 návštěvníků. Že ani nevíte, že by se taková akce v Božicích konala? Tak buď "nalistujte" inkriminované video na You Tube, nebo zapátrejte v archivu "probozice.blogspot.com" z 8.2.2009 a podívejte se.
Z dalších božických akcí se solidnímu zájmu těší videa z hodů, z fašanků a hasičských závodů. Mezi našimi fotbalovými videi jednoznačně kraluje to, které bude navždy patřit do zlatého fondu božické kopané a které jsme zveřejnili pod výmluvným názvem TJ Sokol Božice postupuje do okresního přeboru (ze 17.6.2009). K tomu netřeba nic dodávat, jenom si to znovu připomenout! Vždyť fotbalové jaro 2012 už pomalu klepe na dveře (byť soutěž začíná až 1. dubna 2012) a Božice jsou stále v okresním přeboru! Tak se vraťme k úspěšným kořenům. Se vším všudy.

                                             Ladislav Nevrkla



1 komentář:

  1. Tak jsem se podíval na youtube.cz a výsledek je zajímavý: Traktor Cup 2010 má k dnešnímu dni již 45 872 shlédnutí (za měsíc přibylo přes 2 500 návštěv), přejmenovaný Traktor Cup 2009 pouhopouhých 558 (přibylo 11 diváků)! Prostě divákům neporučíš, ti se dívají na to, co si vyberou! Ještěže je internet stále svobodný!!!! (lan)

    OdpovědětVymazat