neděle 10. února 2013

Masopustní průvod: Já jsem počestnost sama!

Dočista nás zaskočil masopustní průvod masek v 9:15 hodin! Chlebíčky se teprve začaly chystat a tak můžu pro dvacítku maškar udělat jediné - kromě finančního příspěvku přijít večer na masopustní zábavu a dát několik fotografií z průvodu 2013 na web. Což tedy s radostí činím.
Červený svařáček byl taky výborný, průvod radostný a slušný. Jak mi potvrdila i jedna ze zodpovědných osob letošního průvodu ctihodná  "matka představená" Tonic: Já jsem početnost sama, pane Nevrkla! Tomu samozřejmě stoprocentně věřím.
Letošní fašank začal už o půl osmé, před průvodem je toho ještě hodně. Právě teď už míří do Křídlovic, aby se přes Zámlýní vydal na Kolonku a odtud zpět do Božic na nádraží. Ale co: jsou mladí, fyzicky zdatní a dobrá parta. To pak i dlouhá a náročná cesta ubíhá daleko rychleji.
Od 20 hodin čeká na návštěvníky taneční zábava s čejkovickou kapelou Codex, s již tradičním a "dlouho toužebně očekávaným" hasičským překvapením a půlnočním pochováváním basy. Už se určitě všichni těšíme. A pro ty, kteří z různých důvodů nemůžou přijít, by tady zítra mělo být video z večerní akce.

                                          Ladislav Nevrkla




Žádné komentáře:

Okomentovat