čtvrtek 19. června 2014

Božická příroda nabízí své poklady

S potěšením zjišťuji, že někteří čtenáři se toulají naší nádhernou přírodou a všímají si všeho, co našemu oku nabízí. Vlastně všechny tipy na články s přírodní tematikou jsem dostal od vás. Ať už to byl Protržený rybník, labutí či čapí rodinka. Nafotil jsem si i lekníny, ale článek jsem chystal až na víkend. No a taky k nádhernému roháčovi mě zavedl majitel jednoho ze sklípků ve sklepní uličce u Borotic.
Tak se na pár fotografií podívejte a až budete přemýšlet, co máme v Božicích k ukazování a pochlubení se, tak nezapomeňte na krásy naší přírody. A jako vždy: Pokud mi pošlete nějakou zajímavou fotku z naší přírody, přidám ji sem.
   Ladislav Nevrkla









2 komentáře:

  1. Nevim,kam to napsat tak píšu sem.Měli jsme dnes návštěvu,chtěli jsme jim ukázat jaký máme krásný lesopark,ale místo toho velké zklamání.Park zarostlej,až to není hezký.Je to velká škoda,protože je tam krásně...

    OdpovědětVymazat
  2. A ty dřevěný houpačky co tam jsou,tak na těch se děti nemůžou bohužel ani zhoupnout,protože nemají vůbec držátka.

    OdpovědětVymazat