čtvrtek 4. září 2014

I v Božicích začala burčáková sezóna! Přijďte ochutnat.

Na dvou tradičních místech se dneska objevily cedule "Burčák". Konečně! Já vím, není zase tak pozdě, ale byli jsme letos namlsaní tím, že je všechno dřív, tak jsme si mysleli, že i burčák ....
Z práce jsem projížděl kolem sklepa Michala Jačianského, kde se usmíval i čerstvý otec Milan (gratulujeme k dnešnímu narození syna!!!) a spodní soused Jara. Já však musel do práčského pneuservisu dalšího Božičáka Karla a tak jsem se na zpáteční cestě zastavil v příjemném sklípku číslo 0174 rodiny Čadovy (Jirka a Zuzana) v "borotické" sklepní uličce. A odtud je i pár snímků. Sešlo se nás tam kolem 17 hodiny "něúrekom" a tak jsem měl čas i poklábosit a sledovat, jak se žije u vinného sklípku na začátku vinařské sezóny. Nechal jsem si taky natáhnout plastovku vonícího "iršaje" a právě teď si ho dávám. Chutná vám taky tak jako mně? Že jste si ho ještě nekoupili? Tak pokud bude u Čadů na štítě sklípku zbrusu nová vývěsní tabule "BURČÁK PRODEJ", tak je otevřeno - a račte vstoupit dále! A kdo nedojde 2-5 km do tohoto sklípku (vzdálenost je odhadem podle vašeho místa božického bydliště), ať přijde v sobotu (na dorost) nebo v neděli (na chlapy) na hřiště na fotbal. Tam bude burčák rovněž k mání. A kdo to nezná: burčákem se neťuká! I když šťávička chutná výborně!

                    Ladislav Nevrkla



Žádné komentáře:

Okomentovat