středa 24. prosince 2014

Vánoční fotbal ve znamení sluníčka a dobré nálady

Lehce mrazivé, lehce větrné, ale nádherně slunečné a s výtečnou náladou sehrané fotbalové utkání na umělce za školou už je v těchto chvílích minulostí. Božičtí hráči, kteří nemuseli chystat štědrovečerní večeři si čas kolem poledne zpestřili již tradiční akcí.
Byl jsem se podívat na závěr první půle a pořídil jsem pár aktuálních snímků. Viděl jsem i nějakou branku.  "Tak se jdu na chvilku podívat a Honza Szabó stačil dát dvě branky. V soutěži se nemůže trefit!" komentoval situaci na hřišti jeden z diváků. "No jo, já jsem si víc zvykl na malé hřiště,"vysvětloval svou dnešní střeleckou potenci Honza. Druhý Honza se blýskl nejen fotbalovými fintičkami, ale taky akrobatickým kouskem při sundání bundy zachycené na pletivu. Gólmani Max a Mistr se párkrát ocitli na zemi a občas se nechali vystřídat spoluhráči. Zastřílel si i gólman Michal, stejně jako božický kapitán Míša. Jeho brácha Martin tmelil zadní řady, kde hrál prim i "Pardál" Slávek a hasič Dalibor. Střed hřiště patřil tradičně Žapovi a na hřiště o něco později přišli taky Vlasta a Mara. Na zdraví sportovců dohlížela zdravotnice Maruška a připraven byl i "iontový nápoj" (vykukuje na lavičce, který jsem též okusil. Byl vynikající, Mistře! A teď šupky dupky domů, k vánočním stromečkům a rybím specialitám. Krásný den, Štědrý den!
                    (lan)

















Žádné komentáře:

Okomentovat