neděle 1. října 2017

Okresní přebor: "Vy to kopete jak Zlín!"

Únanovští se radují z druhé branky
Tato prorocká slova pronesl sympatický trenér Únanova v dnešním odpoledním duelu s Jezeřany-Maršovicemi. Fotbaloví znalci určitě vědí, co měl na mysli a já budu čekat, jestli si někdo tipnete, jaký způsob "kopání" měl únanovský trenér na mysli. Mně se to přirovnání moc líbilo, protože naši hráči to velmi často kopou podobně.


Letošní okresní přebor je velmi dramatický, výpadky i úspěšné šňůry mají za sebou už téměř všechny týmy a boj o špici i o co největší vzdálenost od chvostu přináší hodně branek i nejedno překvapení.
Když jsem přijel do Únanova, běžela 15´a bylo to 1:0 pro domácí. "Mohlo to být už 3:0," hlásil jeden domácí fanda jdoucí si přes pokladnu do hospody pro pivo jinému, právě přijíždějícímu na zápas. Únanov byl viditelně lepším týmem, s dobrým tahem na branku. Měl jsem štěstí, že jsem jednu z branek viděl, protože o poločase jsem se musel z Únanova vzdálit. "Jsme tady bez dvou stabilních hráčů základu, bude to těžké," konstatoval jeden ze zástupců Jezeřan, s nímž jsem při odchodu z tribuny hodil na pár chvilek řeč. Jak čtu na IS FAČR, jeho obavy byly na místě. Únanov se tak pevněji usadil na čele OP. Hráli to kluci dneska dobře, i když to v první půlce občas "kopali jak Zlín". :-)
Včerejší zápas našich v Jaroslavicích jsem okomentoval dostatečně. Snad jenom, že je škoda, že jsem přes mírnou převahu v první půli "kopali jak Zlín" a nevytvořili jsme si ani jednu gólovku. Robusní hráč. 10 Holcmann pak pozvedl průměrný jaroslavický tým do současného laufu.
Dnes překvapila Hostim v Práčích. Jejich kvalitního zkušeného nového muže v týmu Prokeše jsem si všiml už když jsme hráli v Hostimi my. V Práčích se prezentoval dvěma brankami, z čehož ta jeho druhá byla i vítězná a posunula Hostim na 2. místo okresního přeboru.
Lopatov remizoval v Suškách. Jel jsem kolem 16:45 kolem, ještě se hrálo. Spokojenější s bodem budou asi hosté z "okresu Lopatov".
Naši přátelé z Hostěradic vyprovodili hledající se Chvalovice půl tuctem branek a znojemská "Ajka" B remizovala doma s Višňovým 0:0. Body nakonec ztratil i Starý Petřín, který sice vedl nad Dobšicemi B 2:0, ale vedení neudržel.
Tabulka je jasná:

Foto ze zápasu Únanov - Jezeřany-Maršovice (1.p.):












Tak už víte, co znamená "Kopeš to jak Zlín!" ?




Žádné komentáře:

Okomentovat