neděle 11. února 2018

Tak si jen tak jdu...

Tak si jen tak jdu...teď výjimečně ne po Božicích, jak je na tomto blogu již téměř tradicí, ale po Kauflandu v Uherském Brodě a potkal jsem: Božice.

Konkrétně tedy víno, které pochází z Božic - Znovín Frankovka z viniční tratě Pustina. Samozřejmě to člověku udělá radost, ale zároveň mě to i trochu překvapilo. Šel jsem na stránky Znovínu a zjistil, že má v nabídce hned pět vín z božických vinic, viz https://www.znovin.cz/hledat?searchtext=Bo%C5%BEice. Takže je co koštovat:-)
A když už jsme u těch vín, tak jsem zaktualizoval interaktivní webový graf Salonu vín ČR i o rok 2018 (dostupný zde, návod zde).

L. Nevrkla ml.

5 komentářů:

  1. Tak jsem je dneska ochutnal a můžu jednoznačně říct: Toto víno určitě Božicím ostudu nedělá! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Akorát jsem zapomněl dodat, že jsem ochutnal Hibernal z božické Pustiny od Znovínu. .-)

      Vymazat
  2. Velký úspěch Znovínu a VS Lechovic - vezou zlaté medaile z prestižní soutěže v Paříži: https://www.wineofczechrepublic.cz/akce-a-novinky/aktuality/pro-tisk/7479-nasi-vinari-privazeji-z-parize-38-medaili.html?utm_source=newsletter_1205&utm_medium=email&utm_campaign=aktualita-nasi-vinari-privazeji-z-parize-38-medaili
    L. Nevrkla ml.

    OdpovědětVymazat
  3. Ta absolutní zlatá je Michlovský, ale Znovín taky výrazně uspěl - 3 zlaté: https://www.wineofczechrepublic.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=7525:nejlepsi-rulandske-bile-sveta-pochazi-z-moravy&catid=10:pro-tisk&Itemid=607&utm_source=newsletter_1240&utm_medium=email&utm_campaign=aktualita-nejlepsi-rulandske-bile-sveta-pochazi-z-moravy
    L. Nevrkla ml.

    OdpovědětVymazat
  4. Další úspěch - 2 velké zlaté pro VS Lechovice z New Yorku: https://www.wineofczechrepublic.cz/akce-a-novinky/aktuality/pro-tisk/7541-nasi-vinari-privazeji-57-medaili-z-new-yorku.html?utm_source=newsletter_1253&utm_medium=email&utm_campaign=aktualita-nasi-vinari-privazeji-57-medaili-z-new-yorku
    L. Nevrkla ml.

    OdpovědětVymazat