sobota 1. září 2018

Viděli jsme slavnou Barcu

V pátek v podvečer jsme se jeli podívat do Znojma na vrcholnou část akce nazvané Znojmo žije fotbalem. Na programu byl zápas Československo - FC Barcelona. Zápas fotbalových veteránů.


Kdybychom jeli už po poledni, viděli bychom i božické naděje v zápasech různých žákovských kategorií. Kdybychom jeli na čtvrtou, viděli bychom umělce, televizní moderátory a známé osobnosti z Česka a Slovenska. My ale jeli až na šestou, dali jsme si vynikající klobás a výborné pivo a hledali, kde bychom si sedli. Nakonec jsme našli celkem prázdné místo na betonové terase proti hlavní tribuně. V průběhu zápasu si k nám přisedli fanoušci Barci, kteří jsou sdruženi v českém fans klubu. Barca toho na hřišti moc nepředvedla a tak i její příznivci zůstali vlažní. Až na jednoho (ne člena oficiálních Fans Clubu), který viditelně přebral....ale jistě se z toho do rána vyspal. Zůstalo po něm jenom rozlité pivo.
Z našich hráčů mě nejvíc zaujal a taky překvapil Marek Heinz. To by byla posila.... :-)))) Myslím samozřejmě pro druholigové Znojmo, nikoliv Božice. :-))) Lidsky je mi nejbližší Jiří Novotný, kterého jsem měl rád jako aktivního fotbalistu a který v pátek odehrál celý náročný zápas bez střídání. Pro všechny pak byl největší hvězdou a těšil se zasloužené pozornosti Vladimír Šmicer. Ze slovenských hráčů jsem se podíval do tváře gólmana Kamila Čontofalského. Dík patří bývalému reprezentantovi Petru Švancarovi z Brna, který za celým projektem stojí, a znojemským pořadatelům. Bylo to hezké odpoledne a já jsem rád, že jsem byl mezi jeho účastníky.

P.S. Odjížděli jsme chvíli před koncem a naši vedli zaslouženě 5:1. Dvakrát se trefil Tomáš Jun, jednou Marek Heinz.
Fanoušci a přátelé fotbalu si taky přišli na své. Třeba při autogramiádách...
A pro nás pamětníky bylo dobré, že pořád funguje česko-slovenská vzájemnost, přátelství a spolupráce. Jenom jsme si už pomalu zvykli na kratší hymnu a po české části jsme začali tleskat. Jenže po moravské pauze následovalo Nad Tatrou sa blýska...

                                 (lan)






















Žádné komentáře:

Okomentovat