úterý 9. října 2018

Petr Fučík "hraje" s Peterem Pucherem

Bývalý božický občan (taky můj bývalý žák) Petr Fučík hokej asi nikdy profesionálně nehrál. Přesto je v týmu legendy znojemských Orlů Petera Puchera. Samozřejmě, že v pozici, v níž vyniká. Je kuchařem v restauraci, kterou vlastní Peter Pucher v rakouském Retzu a kterou vede Pucherova manželka.


Peter Pucher o něm říká v rozhovoru pro Znojemský deník mj. toto:
Obsluhujete hosty v restauraci?
Na plac nechodím, občas stojím za barem a chystám pití. Nejvíc ale pomáhám v kuchyni. Hlavně v ní umývám nádobí. Dokonce už jsem naléval polévky a docela slušně ovládám smažičku. Ke grilu a omáčkám jsem se ještě nedostal. Mám fantastického kuchaře Petra Fučíka. Je opravdu špička. Vidím, jak všechno v kuchyni poctivě chystají, nevaří ze žádných polotovarů, tak jim rád pomáhám. Člověk zjistí, jak mnoho času zabere příprava poctivého jídla.
Znáte tedy stres, který kuchařina přináší?
Děláme i zážitkovou gastronomii. Chystali jsme šestichodové menu pro třicet lidí. Každý chod musel jít zároveň a vše vypadat stejně. Viděl jsem, jak musí být tým sehraný, jak musí každý vědět, co dělat. V televizi vidí člověk výsledek, ale teď už vím, co za tím všechno je. Se šéfkuchařem se hodně bavím o tom, jak se co dělá. Spoustu věcí se dozvím a spoustu zapomenu.
Celý rozhovor si přečtete ve Znojemském deníku nebo na https://znojemsky.denik.cz.
                                         (lan)

               


Zdroj: https://znojemsky.denik.cz/hokej_region/pucher-ukoncil-karieru-pomaha-v-kuchyni-myju-talire-a-porad-svickova-svickova-20181009.html

Žádné komentáře:

Okomentovat