neděle 1. března 2020

Ať žijou ProBožice! :-)

Přiznám se bez mučení, že takový zážitek, jaký mi včera večer připravila skupinka božických děvčat při výstupu z božického autobusu, mě mile překvapil.



Při jejich výstupu u kláštera najednou za našimi zády zaznělo sborové zvolání: "Ať žijou ProBožice!" Pan řidič byl z toho nečekaného hlasitého projevu asi mírně zaskočen a zeptal se: "Co to říkaly?" "Ať žijou ProBožice!", šel jsem z barvou ven. "A co to má znamenat?" pokračoval v dotazu pan řidič. "Hmmm, to asi patřilo mně," odvětil jsem se skromností sobě vlastní, "já píšu takový web, který se jmenuje ProBožice..." "Aha,..." zareagoval pan řidič, zařadil rychlost a jeli jsme na konečnou u školy.
Tak holky, díky! Potěšily jste staršího člověka a dodaly mu chuti psát tento blog dál, aby i nadále rozséval v Božicích radost! Právě takovým lidem jako jste vy. :-)

                  Ladislav Nevrkla

1 komentář: