pondělí 29. června 2020

A opět ten nešťastný kanál...

Šel jsem se v pozdním odpoledni podívat, jak nám bouří Jevišovka, a po cestě jsem "potkal" plno jiných zážitků. Tak už to ale v Božicích chodí. Já, jak vytáhnu paty z domu, musím vždycky na něco narazit....


Bohužel hrabičky, jak tady před časem někdo vtipně navrhoval, o Pajerovu zeď opřené nebyly, přesto mi to nedalo a svými vycházkovými zánovními polobotkami jsem podstatnou část nánosu dnešního deštíku z mřížek kanálu odstranil.
Abych se v tom přehraboval rukama, to po mně jistě nikdo nechce a abych si zašel domů pro nářadí a kolečko a naplaveninu někam odvezl? To taky nemůže být míněno vážně.
Takže "božický ležák" (věc, která není dokončená, řešená nebo opravená delší dobu) vstupuje do další etapy svého žití... K nulové radosti těch, kterým při větší vodě působí nemalé starosti a škody!

                      (lan)








1 komentář:

  1. Děkuji za pomoc, a věř, že jsem ho v neděli dopoledne čistil, protože hlásili bouřky. Ale opravdu je to o tom, že by tam někdo musel stát v pohotovosti. A to byl jen zahradní déšť a stejně se mřížka ucpala listím a trávou... Karel K.

    OdpovědětVymazat