neděle 9. srpna 2020

Božice si připomněly 65 let fotbalu a pětadevadesátiny Karla Haly (+video)

Je krásné, když si můžeme 65 let božického fotbalu připomenout s pamětníkem. Nejlepšímu střelci prvních sezón panu Karlu Halovi jsme my fanoušci ve spolupráci s fotbalisty a obcí Božice předali malou pozornost k jeho letošním 95. narozeninám, které ve zdraví, pohodě a v rodinném kruhu oslavil již koncem ledna letošního roku.


Jeho fyzička je natolik dobrá, že nejen vyběhne schody na náš ochoz, aby z VIP židličky sledoval a komentoval každý domácí zápas, ale jak mi potvrdil i jeho syn, božický starosta Karel Hala, činí se i na zahradě a ve vinohradu. Obdivuhodné. Tak, pane Hala, ať mezi nás chodíte na fotbal i nadále a ať nám vaši současní následovníci dělají jenom radost a přispívají k vaší i naší dobré náladě.

                                     (lan)

Šance Romana, roh - a pohled mezi fanoušky:





1 komentář:

  1. Velká gratuluce ke krásnému jubileu. I když pozdě, zato upřímněji mému sousedovi, kterého znám od doby, kdy jsem začala vnímat život. Bydleli jsme naproti jejich tehdy ještě původního domu a jeho maminka nás často navštěvovala (drát peří a hlavně nám hodně vyprávěla o svém životě, vzpomínala často na syna, který odešel do Argentiny, atd.. Bylo to hodně zajímavé i veselé), nebo jsme s ní společně sedávali před domem,nebo pod Halovou meruňkou. S Karlem jsem přicházela často do styku, do doby, než mne osud zavál mimo mou rodnou vesnici, odešli mí rodiče, takže to už pak nebylo tak často.Co jsem ho znala, tak vždycky hrál fotbal a jak je vidět, zůstal mu věrný i ve svém vysokém věku. Karle,přeji Ti hlavně hodně zdraví a děkuji Ti za to, že jsi. Jsi moje dětství, mládí a vlastně celý můj život od doby, kdy jsem začala rozum brát. (me)

    OdpovědětVymazat