neděle 9. ledna 2022

Pár obyčejných zpráv od nás

 

Když si kočky hrají ...

Nejdřív jsem měl pocit, že se toho tady ani moc neděje, ale on život taky může být takový běžný a je taky zajímavý.


Tak třeba dneska odpoledne jsem z domovní schránky vytáhl pěkný balík tiskovin. Nebyly to jenom obvyhlé reklamní tisky, ale taky časopis, který beru jako předplatitel. A tak byla nedělní nálada, kterou jsem už tak měl zlepšenou, ještě povýšená na druhou...

Taky ordinace praktického lékaře dr. Olejníka v Božicích prochází v novém roce změnami. Třeba tím, že se nově ordinuje v další ordinaci a ta stávající slouží zdravotní sestře pana doktora. 

Změny v platbách za domovní odpad jste jistě zaznamenali a odvoz vánočních stromečků od kontejnerů taky.

Provoz ve všech božických obchodech se pomalu bude vracet do běžných kolejí, ale ceny, ceny vážení přátelé jsou vyšší!!! Není to, jak pravil poručík Hamáček (Jiří Schmitzer) svému podřízenému (v podání známého antivaxera zpěváka Dana Landy): Nesmíte mít na vojáky takové nároky, protože druhý den v práci padají na hubu a naše odměny budou jaké? Nižší, k...a nižší, rozumíte Halík?

I ceny obědů, které si jako občané můžeme v obci koupit, šly od Nového nahoru. Ale zatím snad přiměřeně....

Na novou sezónu se začínají připravovat naši fotbalisté. Zatím individuálně, ale od února mají již domluvené první přípravné zápasy na umělé trávě. Snad to všechno nová proticovidová opatřemí ministra zdravotnictví Válka nezkomplikují, nebo dokonce nezhatí!

Jestli už k nám přiletěli naši oblíbenci, zimní havrani zvaní prý taky vikingové a u nás pojmenovaní jako Lukašenkovy vlaštovky (jsou oproti našim letním vypasencům patřičně po bělorusku vyhublí), nevím. Tak prosím, kdo zjistíte, že se někde usadila nějaké menší havraní kolonie, dejte mi echo!

No a zpráva nakonec - kocourka na darování máme už jenom jednoho, ostatní jeho bráchové už jsou v dobrých rukách nových majitelů po celém Znojemsku. Teď mi volal i zájemce až z hlavního města Prahy. Nakonec to nedopadlo, protože si pro něho chtěl přijet autobusem, a to jsem mu musel vymluvit, protože sedět v busu, kde bude tři hodiny mňoukat kocourek zavřený v kleci, to bych ani já nechtěl.

Rádio DAB+ jsem si po varovných upozorněních na tomto blogu raději nekoupil. Pořídil jsem si malý tranďák na baterky, který se vejde do kapsy bundy, a to mi zatím stačí.

Potěšil mě návrat mírné zimy s troškou sněhu a mám fakt docela příjemnou neděli.

                              (lan) 

Tak vypadaly naše sněženky na 
Tři krále








..a takhle vypadala havraní kolonie v létě roku 2014
u myslivecké klubovny v Božicích


Žádné komentáře:

Okomentovat