sobota 23. června 2012

Božický Volejbal Cup 2012: Pohár navždy do Šanova

Sympatická šanovská kapitánka zářila štěstím a spokojeností, když v náručí třímala pohár a cenu pro vítěze. Radost její i jejích kolegů v družstvu (včetně npor. Blechy, našeho "okrskáře") byla o to větší, že třetím vítězstvím v řadě zůstává zmíněný pohár definitivně navždy v držení Šanovských.
Božice se na turnaj připravily důkladně a prakticky jsme jejich hráče našli ve čtyřech družstvech. Našemu prvnímu celku velela Jitka Kročilová, božické Seniory vedla Marcela Suchánková (podle mého soukromého názoru nejvytíženější hráčka turnaje), "Staříky" tvořili tři bratří Jirka, Jóža a Ivoš Staří, doplňovaní o hráče, kteří zrovna měli chuť a sílu si zahrát, a božický starosta Karel Hala hájil tentokrát barvy Geodézie Podyjí.
Turnaj byl naprosto vyčerpávající a poděkování patří všem, kteří na naší umělce vydrželi až do totálního konce. Já jsem nafotil a vzdálil jsem se domů a ještě u brány jsem zaslechl tklivé melodie v podání Šlégra! Takže předpokládám, že ve chvíli, kdy píšu tyto řádky, zábava pod stanem se teprve rozjíždí.
Zaslouží si to všichni, kteří se na této akci podíleli a doufám, že ani já jsem se tentokrát nikoho a ničeho nedotkl.
Pořadí:
1. Šanov
2. Práče
3. Božice Senioři (Marcela a spol.)

         Ladislav Nevrkla












































Žádné komentáře:

Okomentovat