pondělí 2. prosince 2019

Fotoreportáž ze slavnostního předávání Ocenění Okrašlovacího spolku

Právě přebírám ocenění z rukou předsedy
OS ve Znojmě Otto Boudy a dr. Jiřího
Kacetla (zády k fotografovi)
S více než půlročním zpožděním se vracím fotoreportáží ze slavnostního večera (22.5.2019) v mázhauzu Domu umění ve Znojmě k předávání Ocenění Okrašlovacího spolku ve Znojmě za rok 2018.



Každoročně toto ocenění převezmou čtyři osobnosti či sdružení, kteří se svou činností věnují rozkvětu a rozvoji Znojemska, popř. Znojemsko reprezentují. Současný spolek byl obnoven v roce 1992 a jedním z letošních oceněných byl jeho spoluzakladatel dr. Lubomír Černošek. Asi nejznámější letos oceněnou osobností byl filmař, dokumentarista, scénárista a režisér prof. Mgr. Rudolf Adler a třetí znojemská vokálně-instrumentální skupina Mosty, kterou známe i z jejich nedávného vystoupení v Božicích (viz https://probozice.blogspot.com/2019/11/koncert-k-30-vyroci-sametu-v-bozicich.html).
Čtveřici jsem letos podle rozhodnutí spolku doplnil já. Bylo to pro mě nečekané ocenění, kterého si nesmírně vážím. Být ve společnosti takových oceněných osobností i mezi členy spolku a taky milými hosty bylo pro mě nezapomenutelným zážitkem.
Kdo si chce prohlédnout celou fotogalerii z této slavnosti, ať se podívá na http://jalbum.net/cs/browse/user/album/1954793.

                                                                                                   Ladislav Nevrkla


Krátká diskuze s Jiřím Ludvíkem



Po akci s dr. L. Černoškem

...a před akcí se znojemským místostarostou Mgr.
Janem Blahou. Příště se sluší hned vyskočit..., i když
jsem chvíli předtím dorazil po cestě z parkoviště


1 komentář:

  1. Zapomněl jsem dodat, za co jsem toto ocenění obdržel: "Za popularizaci kulturního a společenského života Božic."

    OdpovědětVymazat