pondělí 4. dubna 2016

Božický rozhlas nějaký jiný

Po dlouhé době jsem dneska slyšel hlášení obecního rozhlasu v Božicích. A nevěřil jsem vlastním uším! Jasný zvučný ženský moderátorský hlas příjemné barvy ke mně doléhal nejméně ze tří stran! V první chvíli jsem měl dojem, že snad obec nechala přidělat další amplióny, teď se mi to zdá ale nepravděpodobné.


Není to však podstatné, důležitější je, že bylo hlášení rozumět a bylo dobře slyšitelné.

Díky tomu jsem si připomněl i oznámení obecního úřadu:
Oznamujeme, že v úterý 5. dubna 2016 v době od 7.00 hod. do 16.00 hod.bude z důvodu budování stavebních přípojek na parcele č. 8340 omezen provoz na obecní komunikacod domu č.p. 26 (p. Vl. Fojtíková) směrem ke Kolonii.
Žádáme občany, jichž se toto omezení nějakým způsobem týká, aby s touto situací počítali a připravili se na ni.
Děkujeme za pochopení !
A taky pozvánku na sobotní divadlo jevišovických ochotníků v kině Marta, o níž píšu na jiném místě.
                   (lan)

Žádné komentáře:

Okomentovat