pátek 2. srpna 2019

V páteční přípravě jsme nebodovali (akt.3.8.)

Shlédl jsem celý první poločas přípravného utkání Božice - Únanov a začátek poločasu druhého. Bylo to lepší tréninkové utkání, kde se opět blýskl Čábo v naší bráně a kde jsme nakonec uhráli v silně improvizované sestavě přijatelný výsledek.
Božice - Únanov 2:4 (1:1). Naši vyrovnávací branku dal Martin Topolčan, tu druhou jsem neviděl. Podle ranní informace na 2:2 srovnal Lukáš Hrobár z penalty po faulu na důrazného Honzy Sz.


Za nás si zahrál po dlouhé době Rambo (a byl výborný) a taky náš bývalý kapitán Radek Pavlíček (ten byl stále vynikající jako v dobách, kdy vedl náš mančaft za prvním postupem do okresu). Jinak si zahráli všichni, kdo dneska mohli. I když jsme neviděli nějaké oslnivé utkání, musím přiznat, že já jsem zklamaný nijak nebyl. Vnímám realitu a spíš  je škoda, že si zranění kotníku obnovil Vrbič. No a jak jsem se dozvěděl ráno, tak ze zápasu pro svalové zranění (snad ne vážné) odstoupil Čábo a do naší branky se za stavu 2:2 postavil jeden z hráčů Únanova. Nechci nijak snižovat jeho obětavost, ale oslabení to nepochybně bylo.

V sobotu jedeme navečer do Oblekovic, snad už bude k dispozici náš širší kádr.
A abych nezapomněl, pálivá cigára byla výborná, i když jsem si na ni chvilku počkal .... :-)
A nejvíc ze všeho mě potěšily rodiny s dětmi, které se na zápas přišly podívat. To je úplně nejhezčí zážitek z pátečního podvečera na božickém hřišti.

         (lan)





Žádné komentáře:

Okomentovat