sobota 18. září 2021

Dneska si na nás ani Todor Yonov nepřišel (akt. a dopl.)

 


Zápas Božice - Práče sliboval dobrý a napínavý fotbal. A přes drobnosti na trávníku i v hledišti jsme snad všichni odcházeli po utkání v dobré fotbalové náladě. To konečné skóre nevypovídá úplně všechno. Za stavu 3:2 jsme se dokonce trošku na ochozu chvěli... Ale geniální trenérská rošáda nás vrátila do hry a pak už to byla brnkačka! :-)

OP: Božice A - Práče 6:2 (3:0). Naše branky dali: 3x Žanek (Jan Lukáš), 2x, Honza Kudlička a jednu přidal Lovec (Evžen Egner). 


Původně uvedený střelec druhé branky Rosťa Procházka (opraveno HR na Lovce) nám i tak dělá zápas od zápasu čím dál tím větší radost. Z diskuzního příspěvku plyne, že Rosťa skutečně gól dal. Chyba byla jinde.

Moc se mi ani nechce psát o průběhu utkání, když mám hodně fotomateriálu. Nejen svého, ale i nádherné momentky jedné nejmenované slečny, které jsem před chvílí obdržel! Takže teď dávám ty moje, protože už jsem je postahoval a upravil, a pak přidám další příspěvek sestavený z fotografií kolegyně fotoreportérky. :-)

A snad bych ještě rád dodal, že jsem byl příjemně překvapen velmi přátelskou atmosférou zápasu, který bych docela rád zařadil mezi derby. Po Hrádku je to asi náš nejbližší soupeř, kde kromě fotbalu hrají svou roli i lidské vztahy. Jsem tomu docela rád.

                                     (lan)







































1 komentář:

  1. branku dal Rosta,bohužel jsem to zapykal a zaměnil já,velice se omlouvám Prochajdovi :))))) Mirek

    OdpovědětVymazat