neděle 14. listopadu 2021

Takový schody do nebe...


Hmm, postavit chtěl bych pro tebe, zpívá Waldemar Matuška. I v Božicích byly nedávno skoro slavnostně uvedeny do života opravené schody na hřbitov a ke smuteční obřadní síni.


Byl jsem včera upozorněn rozčíleným starším občanem Božic na "zub", který vznikl mezi novými schody a dosavadní dlažbou.... Dneska už jsem viděl, co jsem viděl. Jestli je to však zdařilá oprava, to si nemyslím ani já.

A určitě stálo za to rozebrat i dlažbu před vstupní bránou a uvést celý vstup do souladu. Vždyť je to i vizitka naší obce.

                                          (lan)      




        

3 komentáře:

  1. Volal mi teď jeden božický občan, že by na tom rozhraní měl být žlutý pruh, aby si chodci uvědomili tuto nerovnost komunikace.

    OdpovědětVymazat
  2. No a taky jsme se shodli, že chybně byly vyměřeny nové schody, proto vznikl tento nepovedený nevzhledný "zub". Kdyby totiž pokračovalo položení nové dlažby, tak by nešla otevřít brána směrem ven! Tak se totiž, jak patrno z fotografie, běžně otvírá. No jo, ....

    OdpovědětVymazat
  3. Na sociální síti je vyjádření místostarosty Jiřího Čady. Tím považuji pro tuto chvíli diskuzi za uzavřenou: Hlavní část prací na schodech na hřbitov je dokončena, tento týden ještě bude provedeno srovnání s obrubníkem ve spodní části. V jarních měsících bude vydlážděna horní podesta a plynulé dopojení na stávající dlažbu u vstupní brány. Upravený bude také bezbarierový vstup na hřbitov.

    OdpovědětVymazat