neděle 5. března 2023

Premiérový Pubquiz v Božicích. A něco ze zákulisí ... (akt.)

Nejlepší z nejlepších - tým No name

Co dodat k premiérovému pubquizu v Hostinci u Kudličků? Výborně připravené, profesionální scénář, výroba i režie (Evža a Míša), kvalitní obsluha, výborné 
party soutěžících a tataráček navrch!!! No řekněte: Kdo z vás to má?


Deset šestičlenných týmů si ověřilo své znalosti, dovednosti i jasnou mysl v hospodském kvízu a hlavně se výborně pobavilo v tříhodinovém soutěžním klání. Určitě to nebylo naposledy ....

                 (lan)

Pod fotografiemi přidávám něco informací z pera autorů prvního božického Pubquizu.
















 Autoři prvního božického Pubquizu Evžen Egner a Michal Topolčan se s námi podělili o několik informací ze zákulisí:

S nápadem jsem přišel někdy v prosinci, chtěl jsem to stihnout ještě loni, ale prosinec je plný firemních večírků apod., tak jsem ten nápad odsunul. Poradil jsem se u stolu v hospodě, jestli by o to byl zájem a kluci říkali, že asi ano, i když vlastně nikdo z nich nevěděl, co si pod tím představit. Tohoto nápadu se chytil i Míša a on sám říkal, že si s tou myšlenkou pohrával už dříve, ale nikdy se žádného kvízu nezúčastnil. Já na pár kvízech byl, tak jsme se dali dohromady a začali plánovat. Nejhorší bylo najít termín, aby v hospodě nebyla akce a ve vesnici rovněž ne.
Samotná příprava kvízu nám zabrala cca týden, 2-3h denně. Vymysleli jsme nějáká obecná témata a do nich pak odpovídající otázky. Snažili jsme se, aby úroveň otázek nebyla zbytečně těžká, ale ani přespříliš lehká. Zároveň bylo nutné vytvořit kvíz tak, aby byl generačně vyvážen, to se nám myslím povedlo. Nakonec se vše doplnilo do prezentace a kvíz byl na světě.
Organizace byla bez problémů, v hospodě nám vyšli se vším vstříc. Já byl ze začátku s počtem týmů spíše při zemi, očekával jsem třeba 5 týmů. Zájem byl však nad očekávání a během 5 dnů byla kapacita hospody naplněna, což je samozřejmě super. Akci určitě budeme opakovat, v jakém horizontu ještě nedokážu říct, ale možná by mohlo další kolo proběhnout v dubnu, ještě uvidíme. Díky Hostinci u Kudličků za prostory a vybavení, Bohunce za aparaturu a mikrofon a lidem, že projevili zájem a hojnou účast. Těšíme se příště, Míša a Evžen

Napsat

Žádné komentáře:

Okomentovat