neděle 10. dubna 2022

Dneska jenom bod z Jaroslavic. Díky za něj

 


Papírově jsme byli jasnými favorit, soupeř se však pohybuje v pásmu sestupu a tak podobně jako jeho sousedé v tabulce (Znojmo B, Horní Kounice a Rakšice) bojuje s daleko větším nasazením, než by se očekávalo.

OP: Jaroslavice A - Božice A 1:1 (0:1). Naši branku daůl z přímého kopu Honza Kudlička, nikoliv jeho bratranec Tomáš, jak je uvedeno v zápisu o utkání. Na fb je video tohoto přímáku.


Nastoupili jsme oslabeni o zraněného Lovce a když musel ve 20´ ze hřiště po zbytečně brutálním zákroku domácích ze hřiště i náš hrající trenér Jura, bylo zaděláno na nejhorší. Přemotivovaným domácím navíc nahrával i silný vítr, který unášel naše vysoké míče a razantní centry daleko do zámezí.

Jeden z našich ojedinělých útoků však ve 42´ skončil faulem na Pacíka a nařízený přímý kop bezpečně proměnil Čudl. Do šatny jsme tak šli s vedením 0:1.

Druhou půlku jsme sice zahájili Ríšovým břevnem, ale jinak jsme nehrálivůbec dobře, byli jsme pod trvalým tlakem domácích a jejich špílmachr Holcman nás v 57´ tak vymíchal, že neměl nárok ani jinak výborný a spolehlivý Pumpido. Stav 1:1 se již do konce zápasu nezměnil, a to ještě likvidoval v 75´ skvělý Pumpido gólovku domácích.

Naším nejlepším hráčem byl kapitán stoper Kamil. U něho totiž člověk ví, že když do toho jde, tak to uhraje. Je naší velkou jistotou, podobně jako už druhý zápas v řadě výborný Pumpido v bráně.

Našim klukům není třeba nic vyčítat, po společensky náročné sobotě se snažili odvézt maximum. Taky si myslím, že je dobře, že posíláme do hry naše nové tváře, ať už je to Číža nebo Mira. A v sobotu to musíme ukázat i potápějícím se Rakšicím.

Sudí Zd. Kolesa rozdal poměrně dost karet, ale i on snažil, aby se v nepříznivých povětrnostních podmínkách hrál fotbal a má zásluhu na tom, že se ve vypjatých momentech podařilo situace zklidnit a nepřerostly únosnou míru. Jen toho Čudla připravil o branku... :-(

                 (lan)

Naši poslední šanci měl Žanek - přímák napálil do zdi:



1 komentář:

  1. Zdravím,toho čudla jsem připravil o branku i já,když jsem potvrzoval zápis tak mi sudí řekl,že gol dával Kudlička a já to odkývl,ale neuvědomil jsem si že tam máme dva :( ,takže moje chyba a tímto se omlouvám čudlíkovi Mirek

    OdpovědětVymazat