neděle 15. června 2014

Na návštěvě pod olšinami

Až dnes jsem z několika zdrojů získal informaci, co nádherného se nám nachází pod olšinami. Ač nezván, opustil jsem fotbalový zápas Švýcarsko- Ecuador a vypravil jsem se do našeho devítihektarového mokřadu I. Byl jsem příjemně překvapen posečenými naučnými stezkami i pěknými tůňkami.
To nejkrásnější mě ale čekalo až před koncem mé cyklocesty. Hledal jsem olšiny a když už jsem to pomalu vzdal, tak jsem je spatřil! Prostě jedinečný a nádherný obrázek labutí rodinky! Táta labuťák moc dlouho nevydržel v hnízdišti, nasel na hladinu a jal se zjistit vetřelce, který je v tuto podvečerní hodinku přišel rušit. Byl jsem ve střehu, protože vím, že jako ochránce dokáže být neobyčejně úderný. Záhy však zjistil, že z mé strany jeho partnerce, ani pětici mláďat nebezpečí nehrozí. Asi dal pokyn zbytku své rodiny, že mně můžou ukázat, co už dovedou, a tak jsem tam pár fotek pořídil. Podívejte se.

                Ladislav Nevrkla
















1 komentář: