středa 24. ledna 2018

Nehoda před břežanským přejezdem

Jel jsem dneska po dlouhé době do práce přes Břežany a už z dáli jsem viděl někde u přejezdu ve směru na Lopatov blikající majáčky hasičů. Na místě samém pak jsem spatřil likvidaci dopravní nehody . viz foto.


Jak k ní došlo, nevím. Na policejním informačním webu se píše:
06:20 do 08:25; na silnici 3973 u obce Břežany okres Znojmo; na přejezdu, vedle signalizačního zařízení, vlak projede.; nehoda; převrácené vozidlo; OA, bez zranění.
               (lan)



2 komentáře:

  1. Projížděl jsem místem asi v 6:45, hasiči už byli na místě. Byla dost hustá mlha, podle toho co jsem viděl a co je i zakresleno na místě policií, tak pravděpodobně nepřizpůsobená rychlost. Kdo to místo zná, ví, že před přejezdem se silnice stáčí dlouze vpravo a těsně před přejezdem ostře doleva (od Břežan na Litobratřice). Řidič/ka však pokračoval vpravo do trávy a srazil signalizaci, která ho nejspíš převrátila na střechu, možná i ty koleje tomu kotrmelci pomohly. Takže pravděpodobně asi nějak takto. Myslím, že se tam něco podobného stalo nedávno.

    OdpovědětVymazat
  2. Když se tento blog zabývá mimo jiné i dopravními nehodami, možná je na místě postnout také menší návod jak se při takové nehodě chovat http://www.povinneruceni.top/postup-pri-dopravni-nehode

    OdpovědětVymazat