neděle 23. října 2011

Vandalismus

Když jsem dneska po poledni odjížděl na návštěvu k rodičům, všiml jsem si, že vše, co bylo na vývěsní tabuli u hřiště, je odstraněné. I rozpisy fotbalových soutěží, která tam visí od poloviny srpna. Komu mohly vadit?, říkal jsem si v duchu.

Když jsem se večer vrátil, dozvěděl jsem, že zatím neznámý vandal (vandalové), řadil(i) i jinde v Božicích. Vyvrácená lavička u parkoviště naproti obchodnímu centru u hřiště, poškozená dopravní značka tamtéž, rozkopané výrobky z dýní u základní školy.... Nevím, co všechno. Jenom mám pocit, že by se mělo zjistit, kdo se takto v noci choval. A doufám, že zainteresovaní dali už v neděli podnět na Policii ČR. Určitě to není jenom klukovina, kterou přejdeme mávnutím ruky.
                                                                                                        Ladislav Nevrkla

Žádné komentáře:

Okomentovat