neděle 26. ledna 2014

V pohádkové knihovně

Tentokrát se děti a jejich mamky soustředěné kolem Lucky Robíškové domluvily s vedoucí obecní knihovny Simonou Juhaňákovou a svoje sobotní odpoledne strávily v tomto příjemném prostředí.
Prostředí i i aktéři byli naladěni pohádkově a tak se hned po kratičkém úvodu nechali všichni unášet na pohádkové vlně. Notoricky známá pohádka O veliké řepě nás dostala všechny, i když dopadla jako vždycky! Navíc si diváci vyzkoušeli, jaké to je ve skutečnosti, když člověk do divadla vstupuje, usadí se a čeká až se zvedne opona. Pro mě docela překvapivě zvládli kluci a holky pohádkový kvíz, v němž měli z naznačených indicií poznat, o jakou pohádku se jedná. Ty české, klasické i filmové či večerníčkové jsem věděl i já, ale některé z těch současnějších a cizích šly mimo mě (např. Shrek, Madagaskar). No, zkuste hádat: "Já jsem malej, ale šikovnej", "žil v Jičíně, v lese Řáholci, měl manželku Manku a syna Cipíska" nebo do třetice "Anče, Kuba, hajnej" jsou z pohádky? Tak a jdeme vyrábět! Činili se všichni, někdo sám, menším pomohly mamky.
"Dobrou noc, strýčku Fido, dobrou noc děti!" A za měsíc zase někde. Možná na sněhu.

                       Ladislav Nevrkla

Simona, Lucka  Červená Karkulka


















1 komentář:

  1. Dobrý den,my jsme se zúčastnili a bylo to jako vždy super.Není nad to,když má někdo dobrej nápad a chuť něco organizovat.Jako vždy díky Luci,moc jsme se bavili.P.Látalová

    OdpovědětVymazat