pondělí 26. září 2022

Oficiální božická média mlčí o výsledcích voleb (akt. 29.9.)

 


Asi je řada občanů udivena, že na oficiálních internetových stránkách obce Božice není ani zmínka o výsledcích víkendových komunálních voleb.


A to obě volební uskupení slibovala ve svých volebních programech významné zlepšení informovanosti.

Společné Božice v programu píší:

ZAJIŠTĚNÍ LEPŠÍ INFORMOVANOSTI OBČANŮ.


SNK za trvalé rozvíjení... uvádí na stejné téma:

MÁME ZÁJEM ROZŠÍŘIT A ZEFEKTIVNIT WEBOVÉ STRÁNKY OBCE A KOMUNIKACI OÚ S OBČANY.

Zatím to vypadá, že přání je spíš otcem myšlenky a skutek zatím utek ...


            Ladislav Nevrkla, mluvčí Klubu ProBožice



V diskuzi jsem byl upozorněn, že na důmyslně ukryté "úřední desce" na webu obce jsou výsledky uvedeny, což, jak jsem se přesvědčil, je pravda. Bohužel "papírová" část úřední desky obce Božice ve skříňce před kulturním domem výsledky voleb v den státního svátku 28. září stále nenabízela. Bohužel...





12 komentářů:

  1. Nebude to tím, že do zasedání nového zastupitelstva vládne stávající vedení obce?

    OdpovědětVymazat
  2. Vsaďte se, že zítra už tam tyto informace budou! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. ja tam hledal i informace o termínu voleb ! MA

    OdpovědětVymazat
  4. Máš pravdu. Oficiální webové stránky včetně facebookových jsou dlouhodobě naprosto nedůstojné velikosti a významu obce Božice. Spíš se divím, že to nikomu nevadí...

    OdpovědětVymazat
  5. Na těchto stránkách jsem hledal již několikrát report z fotbalového utkání a také jsem ho nenašel...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Včera bylo teplo, dnes je chladno. Sledujte můj facebook nebo fbc ProBožice. Taky už vznikly fbc stránky fanoušků fotbalistů TJ Sokol Božice, kde píšou kvalitní reporty. Nainstalujte si Náš fotbal a tam budete mít všechno. Už dávno jsem avízoval, že už se nebudu různým věcem věnovat tak jako dřív. A hlavně: Já nejsem žádné oficiální médium, kdežto webové stránky obce Božice ano. ANO.

      Vymazat
    2. Děkuji za Vaši odpověď. Zde již tedy hledat nebudu a budu se soustředit na Vámi doporučené odkazy.

      Vymazat
    3. Neříkám, že zde nebudu o fotbalových zápasech psát vůbec, ale jistě chápete, že o vysokých porážkách by se mi psalo docela těžko... :-)

      Vymazat
  6. Výsledky jsou na úřední desce obecního webu.

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem psal, že to tam někde bude. Webové stránky mají být pohotový servis pro každého občana, ne aby to tam kdesi hledal, kde je to ukryto. Ale to je škoda slov, chleba kvůli tomu lacinější nebude a kontroverzní nevkusně umístěnou bytovku kvůli tomu taky nikdo nezbourá. Když si správce obecního webu myslí, že je to tak v pořádku, tak to bude v pořádku a víc to nemusíme komentovat.

    OdpovědětVymazat
  8. Já jako občan musím říct, že se dozvím vše co potřebuji. Facebook vůbec nemám a stránky obce k tomu taky nepotřebuji. Kdo chce najde. Tak asi tak.

    OdpovědětVymazat
  9. Informace o zveřejnění výsledků voleb v Božicích jsem doplnil.

    OdpovědětVymazat