úterý 24. května 2011

Typické božické jídlo


Když jsem zahlédl na webu naší obce výzvu místostarosty Jiřího Čady, aby se přihlásil ten, kdo je ochoten nabídnout v rámci soutěže Vesnice roku 2011 svůj typický božický recept (v nepovinné doprovodné aktivitě o Jihomoravský krajáč), byl jsem dosti skeptický. Trošku mi to přišlo jako „typický“ božický kroj (o tom podrobněji někdy příště).


Ale zpátky k typickému božickému jídlu. Je, nebo není? Jedno nebo dvě mě však nakonec po konzultaci s božicko-křídlovickým patriotem „oslovily“. Smažená pýchavka obrovská (bohužel bude k dispozici až někdy v srpnu) – tato jedlá houba roste na nemnoha místech a u nás zrovna ano! A potom něco z akátového medu! Čistý akátový med nekrystalizuje a je vhodný i ke slazení černé kávy! Jestli tedy máte ještě nějaký nápad, tak sem s ním. Pokud to má být ještě zahrnuto do soutěže, pište nebo volejte starostovi Karlu Halovi do 25.5.2011 na starosta@bozice.cz nebo 724 186 200. Jsem fakt zvědavý ...
                                                                                         Ladislav Nevrkla

Žádné komentáře:

Okomentovat