sobota 27. června 2015

Jak se zdobila obec na Hody 2015

Hasiči mi včera říkali: Museli bychom se stydět, kdybychom hodovní máju stavěli pomocí moderní techniky. Pěkně žebříky a lana! marně jsem čekal, kdy dojde k finální akci stavění, bylo už za 3 minuty šest a já spěchal na začátek setkání do kulturáku. A tak mám všechno, jenom vlastní stavění ne. Třeba mi někdo něco pošle na mail probozice@centrum.cz.
Hodovní chasa zdobila s chutí a s láskou a je to vidět na mnoha místech naší vesnice. Jak dlouho přípravy včera trvaly, nevím. Každopádně ráno před osmou už byli všichni připraveni před kostelem převzít z rukou starosty hodovní právo. Momentálně probíhá zavádění hodovní chasy, v podvečer se hraje fotbálek hasičů a Mistrů III.B a pak večerní zábava s předtančením a půlnočním překvapením. Já u toho tentokrát nebudu, když dostanu foto, zveřejním je.
   (lan)


















Žádné komentáře:

Okomentovat