pátek 12. května 2017

Nájezdy znovínských vinařů na Božice. XVII. Putování po vinicích Znojemska

Líp se mi to mobilem nepodařilo ... :-(
Včera jsem zůstal nevěřícně hledět na tři autobusy zaparkované kolem půl čtvrté odpoledne v naší ulici Na Rafandě. Dneska jedu domů přibližně toutéž dobou a nevěřícně koukám na tři autobusy zaparkované za zatáčkou pod "Předním hrbem" u vinice na Staré hoře!


Až večer jsem se dozvěděl, že tyto autobusy vozí do Božic milovníky vína, kteří mají nějakou vazbu na Znovín Znojmo. Jsou to prý pravidelné výjezdy na košty vína v přírodě - ochutnávkový stánek přímo ve vinici. Tož tak -  přibrzdil jsem, nechal návštěvníky přejít k autobusu - a na zdraví!

Získal jsem propagační materiál z této akce, tak se podívejte:







                   (lan)

3 komentáře:

  1. Doopravdy by mě zajímalo kdo vymyslel tu zastávku přímo za zatáčkou v tak nepřehledném místě. Značky na snížení rychlosti všechno vyřeší, hlavně aby to degustátoři neměli do autobusu moc daleko. Bezpečnost provozu především, no tleskám.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak! A „moderní“ turismus nakonec dorazil i do Božic a už se ho nezbavíme:-(

    OdpovědětVymazat
  3. Jednalo se o XVII. Putování po vinicích Znojemska. Přidal jsem foto propagačních materiálů.

    OdpovědětVymazat