čtvrtek 16. února 2012

Mléko z mléčného automatu (akt. 19.2.2012)

Deník Rovnost rozvířil minulý týden znovu téma mléčných automatů. Konstatoval, že jich ubylo, zvlášť po výroku hlavního hygienika ČR dr. Víta, že jich ubylo i na jižní Moravě (jsou okresy, kde už není ani jeden), ale že jich stále několik funguje.

Nás těší, že mezi těmi "v provozu" je i ten božický na farmě Ing. Marka Klíče, jako jediný na celém Znojemsku. V diskuzi na toto téma jsem se už několikrát setkal s tvrzením, že by automat měl být pojízdný nebo umístěný někde blízko některého obchodu. Toto je věcí provozovatele. Já patřím k těm, kteří kolem farmy jezdí do práce, a tak občas zatočím do areálu a mléko si natočím. Učinil jsem tak zrovna včera a byl jsem kvalitou a chutí čerstvého kravského mléka nadšen. Vřele doporučuji všem. A to ani nemluvím o ceně: stále 12 Kč za litr!
Rád bych ještě doplnil jednu důležitou informaci: Příjezd k automatu není pouze tradiční bránou s cedulí (tu, kterou jsem dal i do titulky), ale dostanete se k němu i po kvalitnějších zpevněných cestách - při cestě od Mackovic odbočka vpravo ještě před oplocením a taky ze Zámlýní kolem prodejny stavebnin. Tak neváhejte. Dnes v poledne jsem se u automatu potkal s jedním nakupujícím a ten bral mléka za 150 Kč (i pro své známé, aby pro ně nemusel jezdit každý sám). Výborný nápad, co říkáte?

                                                            Ladislav Nevrkla







Žádné komentáře:

Okomentovat