sobota 3. března 2012

Nový Salát: Ještě lepší než tenkrát

Není to jenom oblíbený bonmot, je to prostě holá skutečnost!  Školní časopis SALÁT 2/2012 opět nezklamal. Naopak.

Chválil-li jsem minule celkovou koncepci a úroveň (ne)měsíčníku SALÁT, který vydává Sdružení rodičů při ZŠ a MŠ Božice, musím dnes v  této chvále pokračovat.
Co mě tedy tak zaujalo? V časopisu nechybí nic podstatného ze života našich škol (aspoň myslím). Časopis je určen jak žákům (hlavním tvůrcům a autorům), tak i jejich rodičům, učitelům i celé občanské veřejnosti. A do třetice všeho dobrého: pestrost, mladistvý design a informační bohatost! Jako člověk, který už více než 20 let, píše, bádá, hledá, vím velice dobře, o čem mluvím. Dospělé čtenáře asi tentokrát nejvíc přitáhne retrofoto na straně 4 z historie školních plesů. Tak se hledejte, např. ročníky narození 1969-70.
P.S. Chtěl jsem na pátečním zasedání zastupitelstva požádat přítomného pana ředitele, aby tlumočil tvůrcům časopisu můj obdiv a pochvalu. Skutečně tak má - dle mého názoru - vypadat moderní informační zpravodaj. V selankovité atmosféře, která zvláště v závěru zastupitelstva panovala, jsem to však nepovažoval za vhodné. Činím tak tedy touto cestou. A můžu klidně prozradit, že budu patřit mezi ty desítky sponzorů z řad občanské veřejnosti, kteří přispějí na vydání příštího čísla.
                                                                  Ladislav Nevrkla

Žádné komentáře:

Okomentovat