čtvrtek 22. listopadu 2012

Vysvětlení jedné štvavé kampaně

 Z důvodu pomlouvačné kampaně, která se rozjela po naší obci, jsem se rozhodl bránit. Jelikož jsem osoba v naší obci veřejně a politicky činná, tak jsem uznal za vhodné celý problém vysvětlit na stránkách webu  Pro Božice.

Firma, které jsem byl jednatelem, se dostala do finančních problémů, převážně nejen mou vinou.  Proto jsem se po poradě s notářem rozhodl přepsat firmu na Pavla Musila. Pavel Musil o všem věděl a se vším souhlasil. Já jsem Musilovi slíbil, že splatím asi třetinu dluhů firmy - tedy jen ty, které vznikly z mého podnikání pro firmu, ze špatných zakázek. Většina té třetiny je už zaplacená. Žádný úvěr, za který jsem si opravil dům, firma neměla, takže jsem ho nemohl ani na Musila přepsat. Firmě vznikly dluhy, které vyplynuly z podnikání a špatných rozhodnutí dvou společníků. Když na mě bývalý společník za ne zcela férových podmínek firmu přepsal a když jsem potom zjistil celý rozsah dluhů, tak jsem zpanikařil. Řekl jsem si, proč mám všechno splácet sám, když jsme to zavinili oba, ale on svou vychytralostí mě v tom nechal, on si bude podnikat dál v klidu. Chtěl jsem své dluhy zaplatit, věnovat se své živnosti a nestarat se o věřitele bývalého společníka.
Proč jsem firmu přepsal na Pavla Musila nevím, asi jsem si myslel, že mě Pavel Musil tuto službu „dlužil“, aby na mě nedoráželi věřitelé bývalého společníka. Hodně let jsem se o něho staral, nechával jsem ho u nás přespávat, i když třeba udělal práci za 10 korun a škodu za 100 korun. Není pravda, že by za tohle měl jít někdo do vězení. Jistí občané se snažili tuhle situaci využít a celou věc kriminalizovat, ale nevyšlo jim to. Co mě štve, že ještě k tomu tahají z Musila peníze. Já na rozdíl od nich jsem mu je dával. Překroucená fakta o mé bývalé firmě, mého působení v ní, jsou výmysly několika zlomyslných lidí, kteří využili tuhle situaci k diskreditaci mé osoby a zamlžení svých činů, které páchají.
Myslím si, že celá kauza je zbytečná. Jedná se o mou soukromou věc a nemá nic společného s prací komunálního politika, kterou dle mého názoru vykonávám dobře a nesnažím se finančně a majetkově obohatit, ani získat nějaké výhody, jak bylo v této obci zvykem.                                                                                                                                                                         Petr Fiala 

P.S. Tento článek je vysvětlení a ne aby se zde ohledně něho vedla diskuse. Kdo se chce na něco zeptat, ať se zeptá mě. Nechci, aby si zde skrze mě vyřizovaly své spory znesvářené strany. Děkuji.                                                                    P. F.

Žádné komentáře:

Okomentovat