neděle 1. února 2015

Fotohádanka: Malá vzpomínka na paní Cupalovou

Dneska jsme se v božické smutečce rozloučily s paní Miladou Cupalovou (91 let). Mám na ni docela živé vzpomínky z posledních let, jelikož jsem dělal pár foteček při jejich devadesátinách (najdete na tomto blogu) a loni na podzim jsem jí donesl od místních vinařů burčáček. To jsem s ní mluvil naposledy. Dívala se na nějaký soutěžní pořad v televizi, bavila se přitom a měla veselou náladu. Takovou si ji budu pamatovat já.
Po obřadu jsem dostal fotografii, která zachycuje paní Cupalovou a další "dvacítku" božických ženských při kurzu pečení, který někdy před 40 - 45 lety probíhal ve škole. Fotka je každopádně ze školní jídelny. Asi tento osvětový kurz organizoval Svaz žen, jehož aktivní členkou byla i paní Cupalová. Tak se podívejte společně se mnou, jak to tenkrát božickým ženským slušelo. No a když je poznáte, budu rád, když sympatické tváře doplníte i jmenovkami. A když napíšete něco víc k tehdejším aktivitám božických žen, budu taky rád.
                                      (lan)

2 komentáře:

  1. první řada zleva: p.Šebečková,p.Sigmundová,p.Kratochvílová Lida,p.Fojtíková,, nevím-asi vedoucí kurzu, nevím,p.Sedláková
    druhá řada zleva: p.Novotná,p.Egnerová,p.Trávníčková,p.Škrabalová ,p.Hříbková,p.Raušerová,p.Baráková - moje maminka,p.Kudličková,p.Lenková Božena a p.Cupalová
    Jana Pavlíková

    OdpovědětVymazat
  2. v horní řadě čtvrtá zleva je paní Gerta Škrabalová, rozená Grissingerová.

    OdpovědětVymazat