středa 14. března 2018

Co stojí navštívit na Znojemsku

Postupně zde budu doplňovat další akce, které zjistím a budu je považovat za zajímavé. Něco bude pro děti (v Šanově), něco výrazné hudební koncerty (Hrádek, Znojmo), něco vinařské košty a něco ještě toho dalšího.



Kdybych byl mladší, určitě bych nechyběl v hotelu Dukla na koncertě metalové kapely DYMYTRY. Kdo znáte třeba jejich hity Strážná věž, Ocelová parta nebo Dej bůh štěstí, víte, o čem je řeč!
A lákal by mě i koncert známého ARAKAINU i jeho hosta znojemské kapely OCELOT, jejíhož kapelníka a frontmana Jindru Heinricha Novotného jsem tady nedávno představoval jako autora publikace Až na krev a kde se v úvodu zmiňoval o své první tancovačce, na níž hrála skupina AROMATIC, v níž jsem se plácal já. Je to už 40 let a Jindra pořád válí. Jeden recenzent ke knize napsal: Kniha má tři části. Pro mne byla ta nejzajímavější ta první, jak se vůbec Jindra dostal k muzice, první zábavy ještě jako jeden z návštěvníků, aby se za pár měsíců vrátil jako člen Proximy, přes Forsage až po Ocelot. Výpověď o neustálých problémech s muzikanty, zkušebnami, ale i tehdejšími pořadateli. Co neuvěřitelně oceňuju, z knihy není bulvár a kydání a házení špíny na kohokoliv. A co mě baví je Jindrův humor a často nadsázka. 
Poslechněte si ho třeba na bandzone.cz/fan/heinrich?at=gallery&ii=1715010.





Žádné komentáře:

Okomentovat