sobota 8. března 2014

Fotohádanka: Zůstaneme v Křídlovicích

Když už byla předchozí fotohádanka repete, tak to zkusím ještě jednou. I kdyby se tato fotografie objevila někdy na tomto blogu, určitě zde byla v plné verzi. Teď jsem z ní udělal výběr, abychom si všimli některých detailů, které i mně vrtají hlavou.
Takže mě potěší popis jakéhokoliv detailu či drobnosti, kterých si na fotografii všimnete. Kde to je, asi nebude žádným "překladatelským" oříškem.

P.S. A Marka poprosím, aby třeba 2 dny vydržel :-)!

             (lan)

5 komentářů:

  1. ŽeSeDe se od lesíka do Křídlovic? Žeby se zbouraly všechny domy a ten kostel vzadu nejde vidět?Nevim Nevim,Myslim

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se zdá že je to ulice nad kostelem ? Pavel

    OdpovědětVymazat
  3. ně se to taky tak zdá. Upozornění jsem dával na zastavěnou část ulice i hospodářskými budovami, které dnes z větší části již nestojí. Je to (dnes) od Juřenových k Ševečkovým a zajímal mě štít domu v pozadí. (lan)

    OdpovědětVymazat
  4. Je to ulice která vede nahoru nad zábradlím, kde kdysi bydleli - Machalovi, Sigmundovi, zbor ----nyní Nevrklova zahrada, Kašíkovi, Čtvrtníčkovi, Leinweberovi, rodina Širokých , pak tam byly schody ke Křídlovické škole a ten štít domu v pozadí patřil domu, kde bydleli Buršíkovi. Za Buršíkovými bydleli nahoře Ševečkovi a dole naproti Janošíkových (Švancarových) Juřenovi a v kopci Šímovi. Už jsem se tu ničemu nechtěla vyjadřovat, protože to, co se tu děje nemá obdoby, ale nedalo mi to. A bohužel tento názor nemám pouze já i někteří z mých spolužáků a přátel. Což je opravdu moc smutné. Je to podle všeho jeden z posledních mých příspěvků. (me)

    OdpovědětVymazat
  5. Bydlím v této ulici a nedávno proběhl ořez akátů na svahu naproti kostelu a farské zdi. Dobrý nápad, ale myslím, že by bylo lepší tyto poloproschlé a ani né moc hezké stromy odsrtanit, svah upravit a vysázet zde nějaké jiné okrasné stromy. Navíc je to uprostřed obce na frekventovaném místě a mohlo by to zde vypadat mnohem líp. Třeba to vedení obce zaujme a něco vymyslí...JN

    OdpovědětVymazat