pátek 13. září 2019

Babišovy noviny?

Pod tímto názvem se dnes v pravidelné čtrnáctidenní rubrice zvané Nápadník sděluje dramatik a spisovatel Milan Uhde čtenářům svůj náhled na to, že prý píše do"Babišových novin". Zaujalo mě to, protože občas do těchto novin taky píšu. A můžu říct, že s názorem pana Milana Uhdeho plně souhlasím. Proto i já občas do Lidovek píšu. Třeba taky dnes.





Milan Uhde mj. píše: Údiv, že píšu do Lidovek, vyjádřilo i pár známých: nemá se prý přispívat do periodika, které vlastní druhý nejbohatší český občan a zároveň předseda vlády, nadto policejně vyšetřovaný. Jeho vliv je na nich totiž znát.
To je vážná věc. V Lidovkách vycházejí občas články, se kterými nesouhlasím. Platí to však o všech našich novinách a časopisech. ... Lidovky podle mne nepatří jen tomu, kdo si je koupil, nýbrž na věky všem, kdo svými příspěvky založili jejich věhlas: bratřím Čapkům, Bassovi, Peroutkovi, Arnu Novákovi, Jaromíru Johnovi a dalším velkým osobnostem naší kultury. ....
Mějte se dobře, Milan Uhde
MILAN UHDE
spisovatel a dramatik

Můj příspěvek reagoval na jeden komentář LN tohoto týdne. A vyšel přesně tak, jak jsem ho napsal.


                         (lan)

Žádné komentáře:

Okomentovat