sobota 21. dubna 2012

Rozhledny jižní Moravy 27: Vstup zakázán!

Dnes přináším pár snímků rozhledny, ale hned v úvodu vás upozorňuji, abyste se k ní nevydávali! Je totiž uzavřena a vstup na ni je zakázán.  

Už asi dost pamatuje a je, no je prohnilá! Oprava asi nebude možná, ale snad se dočkáme časem nové. Byl jsem zklamán nápisem VSTUP ZAKÁZÁN, ale když už jsem tam byl a chtěl vám nějaké snímky z vyhlídkové plošiny ukázat, tak jsem, a to tedy kvůli vám, zákaz porušil a zmobilizoval poslední zbytky své kdysi nabyté lehkoatletické mrštnosti a svých 100 + něco soukal po nahnilých trámech vzhůru.
Vyhlídková plošina už měla prohnilou podlahu a žebřík na ji vedoucí už držel jen na jednom hřebíku. Snímky jsou tedy pořízený o jedno patro níže. Všechno dopadlo dobře, jen jsem cestou dolu zjistil, že hřebík, byť rezavý, je přece jenom pevnější než moje dlaň. Tak a vaším úkolem je určit, nad kterou vesnicí či městečkem rozhledna stojí. Asi to bude trochu těžší, ale někdo to určitě zvládne.                                                      
                                                                                                                             -hic-









3 komentáře:

  1. Je to mírně zvlněná krajina, jsou tam vinohrady - bude to asi Břeclavsko nebo Mikulovsko...???

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím si, že je to rozhledna u obce Modrá (nedaleko Uh.Hradiště), v této obci je také zajímavý archeologický skanzen. Jiří Čada

    OdpovědětVymazat
  3. Ano,je to rozhledna nad obcí Modrá. -hic-

    OdpovědětVymazat