sobota 22. září 2012

Obce lidem

Na internetových stránkách  http://www.obcelidem.cz  je uvedeno, že díky návrhu ministra financí Miroslava Kalouska by naše obec Božice mohla dostat o 4 400 000 Kč více. To se mi líbí. 


Osobně by mne potěšilo, kdyby se za získané prostředky v naší obci například podařilo opravit a vybudovat komunikace (silnice), opravit a vybudovat chodníky, opravit a vybudovat bezpečná dětská hřiště, pokračovat v opravách památek a osobně bych dal finanční injekci všem (v určité limitované výši pro každý subjekt), kteří při své dobrovolné činnosti musí zajišťovat dopravu svých členů na akce (soutěže, zápasy, vystoupení). Dokonce si myslím, že by obec mohla zvážit zakoupení devítimístného vozidla, které by mělo svého stabilního řidiče (asi ne jednoho) a sloužilo i potřebám naší školy (dopravou na soutěže či menší akce). Tak jsem to viděl nejen v roce 1995 v Rakousku (v Grossrussbachu), ale i v roce 2006 ve Slovinsku (v obci Ruše). V obou obcích měla takové vozidlo nejen obec, ale i škola. Což je tedy taky námět na úvahu. Přitom v obou školách měli výrazně méně žáků než má božická škola.
Máte-li představu, jak by naše obec mohla smysluplně využít zvýšeného finančního přídělu, otevřete si stránky http://www.obcelidem.cz a napište v anketě panu starostovi. Anebo klidně pošlete svůj příspěvek na tyto stránky. Já jsem svoje priority uvedl a jsem přesvědčen, že v současné době ani není jiných, výhledově mě však napadají další zajímavé aktivity, které by mohla obec finančně podpořit a zaštítit.
                                                      Ladislav Nevrkla

Užitkové Volkswageny s akčními cenami
Transporter, Caravelle, Multivan a California s akčním zvýhodněním na výbavu nebo originální příslušenství v hodnotě 50 000 Kč.

     

Žádné komentáře:

Okomentovat