úterý 11. září 2012

Ztracené kolo, zaběhnuté štěně, božické kino a hasičská tatra

Ptáte se, co mají společného ty čtyři věci v titulku této úvahy? Trošku vám pomůžu: Společná je jim INFORMACE. Napsal dnes někdo do fóra, že "Je to škoda kdyby se to vědělo dřív." Šlo o informaci ke zcizenému kolu, kterou jsme zde publikovali 22.6. a k ní byla druhý den připojena výzva k pátrání po dalším ztraceném kolu.Všechno je to dneska o rychlosti a informovanosti. Co se neřeší hned, nebo se řeší liknavě, vymstí se. Kola se možná podaří nakonec dohledat - náhoda je blbec! Stejně jako se podaří řádně opravit hasičskou tatru! Schytal jsem za ni hromadu výtek, mj. taky tu, že by všechno bylo v pořádku, kdybych o té opravené tatře nepsal! Čekám, kdy někdo vyrukuje s tím, že hlavním viníkem problémů kolem božického kina jsem já, zato, že jsem zde umožnil publikovat rozmanité názory na tuto věc! Akorát doufám, že nikdo nebude zase požadovat, aby vedení obce tyto stránky zakázalo!
Půjdu se dneska zeptat, jak to dopadlo se zaběhnutým štěnětem. Třeba se už zadařilo.
Co je podstatné a důležité: Tyto stránky jsou informační, otvírají živá i historická témata ze života naší obce a stane se bohužel, že se nějakým způsobem někoho dotknou v citlivé oblasti. Jako publicista počítám s tím, že se nezavděčím všem, ale pořád jsem přesvědčen, že má tento otevřený web svůj smysl a stojí za to jej dál tvořit.
Takže: Jak budete mít nějaký problém, nějaký požadavek, výzvu či nabídku, sem s tím. Pomůžeme dobré věci. Čím dřív, tím líp!

                                                         Ladislav Nevrkla

Žádné komentáře:

Okomentovat