středa 30. července 2014

Ještě k návštěvě senátního kandidáta Karla Podzimka v Božicích

Dnes jsem na https://www.facebook.com/kareldosenatu našel titulku související s návštěvou dr. Karla Podzimka v sobotu 26.7.2014 v Božicích. Jelikož jsem fotografie pořizoval já, tak už jste je měli možnost vidět v nedělním příspěvku.
Samozřejmě, že nás všechny potěšilo, že si v nabitém programu našel Karel nějakou hodinku i na návštěvu Božic, zrovna ve chvíli, kdy jsme tady pořádali docela zajímavou akci spojenou s putováním po otevřených božických vinných sklepech.
Při posezení před obecním sklepem padl taky návrh, že by se v Božicích mohla uskutečnit beseda na zdravotnické téma. Už jsme ji včera předběžně naplánovali na pondělí 11.8.2014 na 17 h do kina Marta v Božicích a její téma zní Jak zpomalit stárnutí. Zdraví a zdravý způsob života. Takže, jak se objeví informační plakátky a hlášení obecním rozhlasem, budete již v obraze. My jako pořadatelé i vy jako účastníci besedy si už dnes můžeme připravit dotazy.
Mě napadá už první: Mám popošít knoflík na košili, nebo si mám koupit větší číslo košile, nebo do třetice mám změnit způsob večerního stravování, abych se přes břicho lépe ohnul při zavazování bot? Karel jako celoživotní sportovec mi určitě doporučí, jak nejlépe situaci řešit. Ale já budu určitě chtít ještě nějakou alternativu. Ať si můžu vybrat! Jako ve volbách!!! Tady to má Karel u mě jasný :-)!

      Ladislav Nevrkla

Žádné komentáře:

Okomentovat