pátek 29. srpna 2014

Božice na konci týdne: Světová invaze!

Ne, děsit se nemusíte, nebude to reportáž z Ukrajiny, to mě jenom upoutal plakát v informační skříňce u božického kina Marta. Jel jsem se tam otočit, když jsem se byl podívat, jak pokročilo budování komunikací v "Prelátově ulici".
Jedním slovem: pokročilo. A velmi. Snad budou obyvatelé zmíněné ulice brzy hodně spokojeni. Vždyť budou mít po desetiletích nejnovější silnici v Božicích. Za dávných časů byla tato ulice (společně s ulicí k Panskému domu=zdravotní středisko) nejdůležitější a nejkrásnější ulicí v celých Božicích. Právě v "Prelátově ulici" a v ulici u Panského domu bydleli největší božičtí sedláci.
Pokračuje i budování chodníku kolem farské zdi. Zdá se, že chodníček bude užší (kdosi se mě ptal: vyhnou se tam dva kočárky?), jelikož i zde bude chodník od silnice oddělovat zelený pás dřevin, tak jak je tomu v již hotových částech obce.
Pomaloučku, potichoučku vzniká cosi sportovního u umělky za školou. Všiml jsem si pouze rozpracovaného díla, kdo je tvoří, nevím. Doufám, že nějaká renomovaná firma, která může dát náležitý certifikát.Ve světle úrazů je to víc než žádoucí! Riskovat umístění samovýroby jako je tomu jinde v obci bych neriskoval ani omylem. Každopádně platí, že za to, co stojí na nějakém pozemku, odpovídá vlastník pozemku.

                                                                                                 Ladislav Nevrkla













3 komentáře:

  1. Proč by se tam nevešli dva kočárky jezdila jsem po uzkym chodniku a normalně se kočarky vyhnou už se zase hleda chyba kde žádná není.A za školou je to super budou mít fotbalisti aspon vyžití a né jenom oni,určitě to nestaví bez toho aby to nějaké povolení nemělo.

    OdpovědětVymazat
  2. Při nedělní odpolední bouřce 31.8.2014 napršelo podle mého srážkoměru 24 mm. (lan)

    OdpovědětVymazat