sobota 22. října 2016

Ovocné školky zahajují prodej

Jelikož využívám dvou nám blízkých ovocných školek, píšu jenom o nich. jestli máte někdo dobrou zkušenost i jinde, můžete napsat, nabídku informací rád doplním. Firma ÖKOPLANT ve Slupi zahajuje prodej v úterý 1.11.2016, Ovocná školka Venuta v Kadově už prodává od 15.10.2016.


Rozdíly jsou jak v nabídce sortimentu, v podnožích, tak i v cenách. Záleží jenom na nás, kam zajedeme, co vybereme a jak uspějeme.
Já jedu letos pouze do Slupi, jelikož jsem tam na jaře nakupoval a ten pro mě nejzajímavější stromek - třešeň - dostal "ránu" od jarních mrazíků a z krásně rostoucího stromku byla během několika dní chřadnoucí troska, která záhy zcela uschla. Kontaktoval jsem firmu a mám si na podzim (v rámci reklamace) zajet pro náhradu ...
Tak  v úterý pojedu.

             (lan)



Žádné komentáře:

Okomentovat