pátek 3. listopadu 2017

Uzávěry, semafory, kam se podíváte!

I v Hrádku se pracuje na silnici
Překotné čerpání evropských peněz spojené s nutností zahájit stavby do konce roku 2017 je nejvíc vidět na opravách silnic. Kam se podíváte, tam se pracuje. Uzávěry, semafory, objížďky, to jsou pak radosti a strasti motoristů. Jel jsem včera z Božic do Práčí, z Práčí do Slupi a pak domů. Cesta jedna báseň.


Už Božic jsem si to metl do Křídlovic a ke Kohoutímu kříži a .... pěkně jsem zatočil ke Mlýnů a svištěl si to na mackovský kruhák, přes Čejkovice a Lechovice do Práčí. Bratru jen 5 km zajížďka! 
Po vyřízení osobních záležitostí v Práčích - kde jsem mj. pochytil informaci, že je zavřená cesta Prosiměřice - Těšetice - jsem se vydal do Slupi. Na bantické křižovatce jsem si to dal doleva na Tasovice. Odbočit v Tasovicích na Hodonice nejde. Je tam zákaz - taky práce na silnici, tuším v Krhovicích. Projel jsem Tasovičky a přes Načeratice a Derflice jsem se dostal do Strachotic. I tam se pracovalo na hlavní křižovatce, ale já jel rovně do Čule, tak mi to bylo jedno. Ve Slupi jsem koupil stromek (mají jich dost a mohl jsem si vybrat z dostatečného množství) a jel přes Jaroslavice a Hrádek domů. V Hrádku jsem si počkal na semaforu u prodejny COOP Jednota. Okružní cestu jsem zakončil v Božicích. Vzhledem k tomu, že zde je momentálně zavřená místní komunikace nad zahradou I. MŠ v celé své délce a tam jezdit nemusím, byl dojezd v pohodě.
Nemluvím o zavřených Suchohrdlech a Kuchařovicích, ani o silnici z Hostěradic na Krumlov. Práce od miroslavské křižovatky do Kašence dneska končí a ráno už se tam jelo bez problémů, pouze se sníženou rychlostí.
Jako každodenní uživatel silnic, mám velké pochopení pro opravy a rekonstrukce a vůbec mi nebude vadit, když se v dohledné době dokončí obchvat Lechovic a bude se pokračovat v opravě silnice v úseku Kašenec - mackovická křižovatka. Už se těším na levý odbočovací pruh ve směru Pohořelice Znojmo. Ten je - po obchvatu Lechovic - nejdůležitější nutnou změnou na této komunikaci. Taky nás všechny zajímá, jak bude vypadat napojení silnice Borotice - Lechovice na nový obchvat. Při současné opravě na něj ještě nedojde. Až někdy příště ....

                                   (lan) 

2 komentáře:

  1. Průjezd obcí Hrádek uzavřený: Dle sdělení firmy HOCHTIEF CZ, a.s., která provádí stavbu průtah, se obec Hrádek uzavře v pondělí 6.11.2017.
    Z tohoto důvodu budou autobusové zastávky přemístěny k budově hasičské zbrojnice, Hrádek čp. 203.
    Opatření obecné povahy a výkres situace je k nahlédnutí na webových stránkách obce http://www.obec-hradek.cz/…/516998790_1_Hrádek16164-situace…...
    Zobrazit další

    OdpovědětVymazat
  2. Tragická havárie se stala v úterý večer na silnici mezi Těšeticemi a Prosiměřicemi. Osobní auto se dostalo mimo silnici. Řidič na místě podlehl smrtelným zraněním.

    OdpovědětVymazat