neděle 6. prosince 2015

Jsem v pohodě, jsem z Božic? Takhle asi těžko!

Na první pohled to vypadá, že si obec Božice objednala u nějaké firmy zhotovení originálních triček. Jak jinak si vysvětlit, že se tato reklama objevuje na facebooku obce Božice.


Mně se však celá reklamní akce nějak moc nezdá, dokonce na mě působí tak nějak nepřirozeně a posměšně. Dávám ji do své rubriky Tržnice, ale pětikilo bych za toto nepovedené tričko určitě nedal.
Když to porovnám s vtipnými tričky našich fotbalistů po vítězství v okresním přeboru nebo před několika lety s výbornými tričky fotbalistů Českých Křídlovic na hodovní zápas Křídlovice - Božice, tak je to současně nabízené triko ploché a bez invence. Toť můj názor.

3 komentáře:

  1. Tyhle samé trička mají i v Dyjákovicích, samozřejmě s jiným nápisem jsem..... z Dyjákovic. Je to poslední dobou snad nějaká móda?

    OdpovědětVymazat
  2. Hlavně je to dobrý byznys pro výrobce!!!

    OdpovědětVymazat