pátek 25. prosince 2015

Kulečník: Tonica zbrzdil Laba

Nečekaným klopýtnutím v souboji s Labou se jeden z favoritů turnaje Tonic připravil o bezchybný "průjezd" úvodními zápasy tradičního Turnaje v kulečníku v Hostinci u Kudličků. Na první vítězství naopak zatím marně čeká Pája. Nepovedlo se to ani dnes v podvečer, když jsem zjišťoval dosavadní průběh turnaje.


Zkompletována byla i celá šestnáctka účastníků, v níž nechybí ani loňští finalisté a semifinalisté. Jedinou dámskou účastnicí je letos Maruš. Doufám, že klukům ukáže, jak se hraje kulečník!
Základní část odehraje každý s každým na dva vítězné zápasy, dále postupuje desítka nejlepších, přičemž z hráčů na 8.-10. místě vyjdou dva úspěšní čtvrtfinalisté a pak už to jde ráz na ráz v play off! Doufám, že do Josefa bude letos dohráno.
Turnaj budu průběžně sledovat a rád se s vámi podělím o výsledky i jiné zajímavosti.

Ta dnešní je následující: ...., ty ses taky kdysi turnaje účastnil, ne? Ne, já nikdy! Od té doby, co jsem Pod kostelem zlomil tágo, jsem kulečník nehrál. (Nebožtík) Tomášek je sešrouboval  a vypadalo (vyzeralo) jako nové! Ale já od tej doby kulečník nehrám!

              (lan)

Žádné komentáře:

Okomentovat