sobota 25. ledna 2020

Petr Hrnčár vítězem O pohár starosty v pincu v Mackovicích (+ videa).

Aktivní Mackovičtí Kohouti uspořádali v sobotu 25. ledna 1. ročník turnaje ve stolním tenisu O pohár starosty obce. Nedalo mi to, abych se nezajel na dopolední zápasy ve skupinách podívat.


Přivítala mě příjemná přátelská atmosféra a více než hodinu jsem strávil shlédnutím řady zápasu na čtyřech stolech. Kromě mackovické elity v čele s Petrem Hrnčárem, Jarkem Masaříkem a Kubou Pokorným, jsem v akci viděl všechny chlapy Vávrovi (Karel starší i mladší, Marian a Jirka), Martina Soukeníka a taky třeba Zdeňka Musila z Břežan. Ostatní účastníky osobně neznám, tak se omlouvám, ale viděl jsem dnes několik skvělých zápasů a možná, že mezi aktéry byl i někdo z možných vítězů.
Turnaj se hraje jak ve dvouhrách, tak ve čtyřhře a tudíž je do večera o sportovní zábavu určitě postaráno.

No a před chvílí jsem obdržel výsledky:
Celkem startovalo 27 stolních tenisů. Ve dvouhře zvítězil domácí Petr Hrnčár, který v boji o vítězný pohár porazil Tomáše Adama, čtyřhra se stala kořistí dvojice Karol Šťásek a Milan Nahodil. Ti ve finále zdolali domácí dvojici Jaroslav Masařík a Jakub Pokorný.

Pořadí:
Dvouhra:
1. Petr Hrnčár
2. Tomáš Adam
3. Karol Šťásek
4. Jaroslav Masařík

Čtyřhra:
1. Karol Šťásek - Milan Nahodil
2. Jaroslav Masařík - Jakub Pokorný
3. Petr Hrnčár - Bohuslav Vráblík



               (lan)

Ukázky z turnaje v krátkých videích:
















Petr Hrnčár v zeleném dresu Kohoutů Mackovice






































Žádné komentáře:

Okomentovat