neděle 14. února 2021

Sledujte zajímavý znojemský internetový týdeník e-ROJNOST

Víte, že tento západní pilot RAF
byl dědečkem nedávné poslankyně,
senátorky a znojemské političky
Marty Bayerové, roz. Košťálové?

 Tak jsem dneska objevil zajímavý internetový týdeník o Znojmě a věřím, že i Znojemsku. Neprolistoval jsem ho samozřejmě celý, protože mnou objevené číslo má již pořadové číslo e-Rojnost č. 176. Jeho autorem a editorem je známý novinář původem ze Znojma Jiří Roupec.  


Aktuální číslo týdeníku ROJNOST si můžete stáhnout zde: http://jiri.cmunda.roupec.sweb.cz/2nov3.htm


V editorialu svého týdeníku píše:

Vážení, ačkoliv již nejsem nějaký rok občanem Znojma, pokládám se stále za znojemského patriota a ti, co mě znají blíž, to jistě potvrdí. Sleduji pravidelně znojemský tisk a při svých návratech do Znojma se zajímám rovněž o aktuální dění. Moje žurnalistická profese mi nedá, abych leccos z toho, co se kolem mě děje, neokomentoval. Připouštím, že moje názory mnohdy neladí s dikcí vedení Znojma a naráží i na styl místních novin. Proto jsem se rozhodl oživit svůj publikační ventil – ROJNOST.

Jiří Cmunda Roupec

1 komentář:

  1. Milióny pro novou plaveckou halu i pro staré lázně. Starosta ing. Jakub Malačka a místostarosta Mgr. Karel Podzimek jednali v Praze se zástupci Národní sportovní agentury o možnostech čerpání dotací jak na výstavbu nové plavecké haly v Louce, tak i opravu nynějších městských lázní. Jedná se o příspěvek v řádu několika desítek miliónů snad až ve výši devadesáti. Starosta na své facebookové stránce ještě nepotvrzuje definitivní získání dotace. Faktem je, že naplnit předpokládaný finanční objem čtvrt miliardy je základním předpokladem pro zahájení prací na nové plavecké hale. Vše ovšem také závisí na výsledku srovnávací studie, podle níž by se mělo rozhodnout, zda není výhodnější opravit staré lázně, než stavět novou halu. Vedení města, jak vidno, uvažuje o obojím. Na druhou stranu, právě místostarosta Podzimek se nedávno zmínil o možnosti přestavět staré lázně na Dětské centrum. Takže je docela možné, že i přes rekonstrukci starých lázní se tam plavat nebude. Jiří Roupec - Rojnost

    OdpovědětVymazat