čtvrtek 14. listopadu 2013

Co se děje kolem nás: radost, starost,blbost!

Co říkáš tomu v Mackovicích?, ptal se mě včera jeden známý. No, taky jsem to četl, jak nějaký mladý muž (možná ho i znám) v podroušeném stavu ohrožoval v noci svou manželku... Ale ne, jak tam někdo prořezal 5 gum u kamionu a ještě ukradl x litrů nafty! Tak to teda jsem nevěděl.
Stejně jako mi vrtalo hlavou, proč mám za branou dva dni zaparkovaného cizího sporťáka a nemůžu tudíž dovnitř. Už je ale vyřešeno.
Taktéž prý nikdo neví, kdo by měl odstranit dávno nepoužívaný vodojem v areálu hospodářských budov bývalého družstva, pak Osevy .... Tak mě napadá, kdo bude jednou likvidovat ty nesmyslné solární panely stojící nedaleko ... Určitě se k nim taky nebude nikdo hlásit.
A pak jsem se dozvěděl, že moje bývalá žákyně (a božická občanka) uspěla ve výběrku a od nového roku nastoupí do zajímavé pracovní pozice. To mám doopravdy radost a jsem na ni - proč to nepřiznat - hrdý. Stejně jako na řadu dalších bývalých žáků, známých a kolegů, kteří něco hodně dobře umí, jsou úspěšní, daří se jim, dělají něco pro druhé - a vůbec. Mám dneska vlastně velkou radost, i když mě už pár dní šíleně bolí sedmička vpravo dole - to je tam, kde je mezera, sedmička, mezera, pětka ...

                 Ladislav Nevrkla

1 komentář:

  1. Chtěl jsem tuto rubriku doplnit o zprávy z médií - S dvěma promilemi alkoholu v těle, bez souhlasu majitele si v Audi vyjel devětapadesátiletý šofér. Na silnici mezi Boroticemi a Božicemi se pravděpodobně nevěnoval plně řízení a najel do proti směru, kde se střetl s protijedoucím Renaultem. Nehoda se naštěstí obešla bez zranění. Viník má i platnou blokaci řidičského průkazu, takže řídit nesmí. Způsobil škodu 70 000 Kč. Či jiná zpráva z tisku: Policisté zastavili v Božicích 36-letou ženu ze Znojemska za volantem Škody Felicie. Při kontrole nepředložila řidičský průkaz, záhy vyšlo najevo, že jí Okresní soud Znojmo zakázal řízení motorových vozidel až do srpna příštího roku. Dále se ukázalo, že auto nesplňuje podmínky k provozu na pozemních komunikacích (nemá platnou technickou prohlídku). Žena byla navíc posilněna alkoholem a výsledek dechové zkoušky měl hodnotu 0,42 promile. Problémy bude mít i majitelka vozu, která jí svěřila klíče od vozu, i když mělo propadlo technickou kontrolu a o řidičce věděla, že nevlastní řidičské oprávnění. Za to jí hrozí pokuta až 10 000 Kč. Samotná řidička bude čelit trestnímu stíhání a může skončit až na dva roky za mřížemi. K tomu jsem dneska zaslechl, že v našem katastru došlo k další dopravní nehodě, při níž byl sražen chodec. Podrobnosti ale nevím. (lan)

    OdpovědětVymazat