neděle 24. listopadu 2013

Plody pozdního podzimu v našich zahradách

Na naší zahradě jsem dneska ještě našel řadu plodů, které zde v těchto dnech uzrály. Vyfotil jsem jenom stáleplodící maliny černé jeřabiny (ty prý mají přejít mrazem).
Bývala tam i kustovnice čínská, tu se snažím zlikvidovat, protože je to plevel nevalné chuti a trpící nějakou chorobou na listech. Odešla mi samička od rakytníku, té je škoda. I ta by jinak měla množství oranžových plodů, které taky můžou přejít mrazem. A zapomněl jsem při odchodu zmáčknout spoušť na modrý srbák. Ale hrozny byly slaďoučké jako med.
Tak pokud máte někdo něco zajímavého, dejte vědět. Vyfotím a přidám do této galerie.

                   Ladislav Nevrkla


1 komentář:

  1. V první chvíli jsem myslel, že vzduchem létají malé polystyrénové kuličky. Ale kdepak: právě se u nás v pondělí 25.11.2013 na sv. Kateřinu, po 16 h, objevil první sníh. (lan)

    OdpovědětVymazat