pondělí 6. dubna 2015

Na velikonoční pondělí zapadly Božice sněhem! A jeden nádherný božický západ slunce (akt.)

Vločky mi přistály i na objektivu ...
Tak popravdě řečeno, nebyla to žádná těžká sněhová nadílka, ale fakt, že čtvrthodinky před svátečním polednem se na Božice snesla sněhová přeháňka, pominout nelze. A určitě by bylo škoda nezachytit tento prchavý "okamih".
A kde jinde než u našich rozkvetlých meruněk! To mě na tomto aprílovém počasí štve nejvíc. Těžko nutit včely, aby se prodírali sněhovými vločkami. leda by to byly včelky-kamikaze, které splní svůj úkol stůj co stůj a za splnění svého životního poslání položí i život.
Taky skupinky velikonočních mrskačů, pomlázkářů, tatarů a jiným životabudičů už určitě spokojeně odpočívají doma, ve sklípku, u přátel či známých. Já jsem dneska v roli řidiče a tak mě tato tradice dočista míjí. Jestli získám nějaké foto, dám je sem.
Získal jsem jeden dnešní nádherný západ slunce v Božicích. Potěšme se společně!
            (lan)


Žádné komentáře:

Okomentovat